Cisza.

弧长且失忆.无脑杠就拉黑.KY同拉黑处理.
>>>>Only Time Will Tell...Everything I Wanted But Nothing I'll Ever Need...
Irresistible - Fall Out Boy

Fall Out Boy - Irresistible


*总觉得这首歌意外的适合对二桶表白=q= 

*Jay癌晚期-

*傲娇的二桶 暴躁的二桶 请尽情抽打我吧【喂!!

Dear Jay Bird,


Coming in unannounced, drag my nails on the tile

指甲在瓷砖上刮出声响,我突然闯进来

I just follow your scent, you can just follow my smile

我追踪着你的气味,你也可以跟随我的笑声

All of your flaws are aligned with this mood of mine

你所展现出来的毛病,与我的情绪有关

Cutting me to the bone, nothing left to leave behind

将我碎尸万段,什么也不用留下

You ought to keep me concealed just like I was a weapon

你应该把我藏起来,就像武器一样

I didn't come for a fight but I will fight til the end

我并非为了斗争而来,如果有必要,我最终也会战斗的

This will not be a battle, might not turn out okay

这不是一场战役,或许不会是个好结局

You know you look so Seattle but you feel so LA

你知道吗,你像西雅图一样安全可靠,但你认为自己像洛杉矶一样令人不寒而栗

And I love the way you hurt me

我喜欢被你伤害

It's irresistible, yeah

让人无法抗拒, 哦 ~耶 哦 ~耶

Another way, another way

我就是喜欢,就是喜欢

Another way you hurt me, baby

宝贝,我就是喜欢被你伤害

Another way, another way

我就是喜欢,就是喜欢

Another way you hurt me, baby

宝贝,我就是喜欢被你伤害

I'm gonna get you to burst just like you were a bubble

我要戳破你,像泡泡一样

Frame me up on your wall just to keep me out of trouble

把我的照片挂在墙上,让我远离麻烦

Like a moth getting trapped in the light by fixation

就像一只扑火的飞蛾

Truly free, love it baby, I'm talking no inflation

宝贝,我渴望真正的自由,我并没有自命不凡

Too many war wounds and not enough wars

虽然没有那么多战争,但我却伤痕累累

Too few rounds in the ring and not enough settled scores

没有那么多比赛回合,没有那么多得分

Too many sharks, not enough blood in the waves

有太多鲨鱼,但却没有足够的食物

You know I give my love a f-f-four letter name

你知道的,我给了你我的爱

And I love the way you hurt me

我喜欢被你伤害

It's irresistible, yeah

让人无法抗拒, 哦 ~耶 哦 ~耶

Another way, another way

我就是喜欢,就是喜欢

Another way you hurt me, baby

宝贝,我就是喜欢被你伤害

Another way, another way

我就是喜欢,就是喜欢

Another way you hurt me, baby

宝贝,我就是喜欢被你伤害

You're second hand smoke, second hand smoke

我吸着二手烟,二手烟

I breathe you in, but honey I don't know what you're doing to me

我吸进去,但是,亲爱的我不知道,你要对我做什么

Mon chérie but the truth catches up with us eventually

亲爱的,最终,真相将浮现在我们眼前

Try to say live, live and let live

试着活,活,活下去

But I'm no good, good at lip service

但是,我不擅长亲吻

Except when they're yours, mi amore

除非是与你亲吻,亲爱的

I'm coming for you and I'm making war

我要去找你,我要制造一场麻烦

And I still love the way you hurt me

我就是喜欢被你伤害

It's irresistible, yeah

让人无法抗拒, 哦 ~耶 哦 ~耶

Another way, another way

我就是喜欢,就是喜欢

Another way you hurt me, baby

宝贝,我就是喜欢被你伤害

Another way, another way

我就是喜欢,就是喜欢

Another way you hurt me, baby

宝贝,我就是喜欢被你伤害


评论
热度(2)

© Cisza. | Powered by LOFTER